17 Temmuz 2015 Cuma

Pure Beauty BB Krem

Merhabalar, herkese hayırlı bayramlar olsun :)

Bayramın ilk günü genelde koşuşturmacalı geçer ama bu koşturmacanın arasında kısa bir an da olsa kendimize de zaman ayırmamız gerekir. Haydi tatlı yiyelim tatlı bloglar okuyalım :)

Bugün sizlere oldukça memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. BB kremler hepimizin günlük makyajının vazgeçilmezleri haline gelmiş durumda. Ben de 3 yıldan fazla bir süredir günlük makyajımda BB kremleri tercih ediyorum. İlk tercihim daha önce şurada yazdığım Missha'dan yana olmuştu. Geçen aylarda Pure Beauty'nin oldukça başarılı bir BB krem olduğunu oldukça fazla kez bloglarda görünce bir denemek istedim. İyi ki de demişim.


Ürün sevimli mi sevimli pembe bir ambalaja sahip. Ayrıca kutu üzerinden de görebileceğiniz gibi SPF 42 içeriyor. Açık renk ve lekelenmeye meyilli bir cilde sahip olmam sebebiyle cilt bakımımda uzun bir süredir güneş kremlerine yer vermeye çalışıyorum. Bu ürün de içeriğinde SPF bulundurması sayesinde makyaj rutinimden güneş kremlerini çıkarmamı sağladı. Bu noktada değinmek istediğim bir nokta var ki, bu yaz cildimde lekelenmede artış hissettim. Dolayısıyla bu durum ürünün içeriğindeki SPF noktasında bende şüpheler oluşturdu diyebilirim. Makyaj rutinime güneş kremini yeniden ekleyeceğim sanırım.

Ürünün tek bir rengi var ve bütün ten renklerine uyum sağladığı söyleniyor. Ben açık kumral bir tene sahibim ve renk konusunda herhangi bir sorun yaşamadım. Ürün cildi nemlendirme konusunda da oldukça yeterli ve başarılı. Eğer çok kuru bir cilde sahip değilseniz bu kremin verdiği nemlendirme size yeterli gelecektir.

Ürünün parlak bir bitişi var. Cilde oldukça aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor. Kapatıcılık konusuna da değinmem gerekirse, ortanın üzerinde bir kapatıcılığının olduğunu söyleyebilirim. Bana göre şurada bahsettiğim Loreal Lumi Magique fondötenden daha kapatıcı bir krem. 

Krem oldukça kapatıcı olmasının bir eksisi olarak biraz kalın yapılı. Dolayısıyla bu kremi kullandığımda cildimin nefes alamadığını ve cildimde bir ağırlık hissediyorum. Bir diğer negatif noktası da cilt tarafından emilmemesi ve cildimde sürekli bir kremsi yapı kalıyor olması. Bu nedenle tahmin edersiniz ki krem her yere bulaşmaya oldukça meyilli.

Yukarıda saydığım olumsuzlukları bulunsa da cildimde oldukça fazla güneş ve sivilce lekesi olması nedeniyle hem cildime bakım yapması hem de kusurları örtmesi nedeniyle ben bu kremi seviyorum ve kullanmaya devam edeceğimi düşünüyorum. Belki yaz boyunca daha hafif kozmetiklere yöneleceğim için yine aynı markanın CC kremini deneyebilirim.

İşte böyle. Ürünü 20 tl civarı bir fiyata Watsonslardan satın alabilirsiniz.

Siz bu ürünü daha önce kullandınız mı? BB kremler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler.

e-mail: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder