8 Kasım 2015 Pazar

Gosh Defining Brow Gel - Gosh Kaş Maskarası

Selamlar!

Bugün uzun bir aradan sonra yepyeni bir yazıyla yeniden bloga dönüş yapıyorum :)

Sizin de benimki gibi yerinde duramayan, kıpır kıpır, oynak mı oynak kaşlarınız varsa bu ürünü çok seveceksiniz. Ben bu ürünü yaklaşık 6 ay kullanıp bitirdim ve şimdi yorumlarımı paylaşıyorum. Zaten uzun süre kullanmadan bir ürünle ilgili görüşlerimi yazmıyorum.

Oldukça hareketli ve gün içerisinde aşağıya düşme eğiliminde olan kaşlara sahibim. Maalesef onlar aşağı düştükçe bende üzüntülü bir görüntü oluşturuyorlar :( Bu nedenle hareket etme isteklerini bastırmak zorunda kalıyorum, bir nevi çocukları yerlerine zamklıyorum :)

Gosh'ın bu renksiz kaş sabitleyici maskarası ise bu işlem için son derece işlevsel. Bir kere kullanımı son derece pratik. 



Fırçası aşağıda gördüğünüz gibi. Kaşları tarayarak düzeltiyor, hem de oldukça ince olduğu için maskarayı kaşların etrafına taşırmıyorsunuz. Gerçi ben bazı sabahlar uyku sersemliğiyle bunu yine de başarıyorum ama taşsa bile zaten şeffaf olduğu için çok sorun teşkil etmiyor.


Benim ürünle ilgili sevmediğim iki yön var. İlki, her ne kadar maskara aslında şeffaf olma iddiasındaysa da fotoğrafta da görebileceğiniz gibi aslında soluk pembe renkte. Eğer dikkat etmezseniz ve ürünü yoğun bir şekilde uygularsanız ürün kaşların üzerinde birikip kuruduğunda da bu renkte kalabiliyor. Ve siz yok yere yaşlanmış da kaşlarınız beyazlamış gibi görünebiliyorsunuz. Bu yönüyle şeffaf bir kaş maskarasında böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum.

İkinci özellik ise, kaşlarımı malesef gün boyunca sabit tutamıyor olması. Çoğu zaman sabah 07.30'da evden çıkıp 22.30 gibi giriyorum ve 22.30'da aynaya baktığımda kaşlarımın yine aşağıya düşmüş, yine üzüntülü üzüntülü bakınıyor olduklarını görüyorum. Gün içerisinde 5-6 saate kadar kaşlarınızı sabit tutabiliyor ama siz de benim gibi günleri uzun uzun dolu dolu yaşıyorsanız bu ürün sizi tatmin etmeyebilir. 

Ürün bana yaklaşık 6 ay dayandı. Bu yönüyle oldukça uzun süre kullanılıyor diyebilirim.

Ürünü gratislerde bulabilirsiniz. Fiyatını hatırlamıyorum çünkü ben bu ürünü kullanıp bitirdim. Almamın üzerinden de epey bir vakit geçti. 

İşte böyle. Sizin kaşları yerlerinde sabit tutmak için en faydalı bulduğunuz ürün hangisi?

Aşağıdaki adresten beni instagramdan da takip edebilirsiniz. Sevgiler.

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayizz

2 yorum:

  1. şeffaf olduğuna emin misin? bugün satın aldım, renklileri de vardı seninkisi gibi duran. benim aldığım ürün şeffaf, böyle bir renk verme olayı olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskara şeffaf ama ürünü biraz yoğun uygulayınca birikme yapıyor kaşta beyaz beyaz kalıyor.

      Sil