18 Kasım 2015 Çarşamba

Wet n Wild Nutty Far


Selamlar!

Bugün sizlere, son dönemlerde neredeyse her gün kullandığım wet n wild'ın oldukça ünlü farlarından Nutty'den biraz bahsetmek istiyorum.


Minik boyutları minik Vespa'mla çok uyumluydu olmamış mı? :)

Günlük kullanım için sıklıkla tercih ettiğim bir far oldu bu. Özellikle yaz aylarındaki göçebelik dönemlerimde küçük boyutlarıyla her an rahatlıkla yanımda taşıyabilmem nedeniyle oldukça kullanışlı bir far oldu.


Far simli ve sütlü kahve diyebileceğim bir tonda. Aslında bana göre sütlü kahveye göre biraz daha kızıllık içeriyor içerisinde. Kutusunda soğuk alt tonlu gibi dursa da göze sürüldüğünde sıcak alt tonlu, fındık kabuğu gibi bir renge bürünüyor. Bir de bana biraz duochrome bir farmış gibi geliyor. İçerdiği simlerden ötürü crease bölgesi gölgede kaldığında parlamadığı için bir de gölge yapmayı gerektirmiyor. Göz kapağı kısmı ise simlerin kattığı parlaklıkla birlikte daha açık renkte duruyor.


Far wet n wild'ın diğer farları gibi oldukça yumuşak bir yapıda. Aynı zamanda bolca toztuyor. Ama oldukça uygun fiyatlı ve böyle günlük kurtarıcı bir renge sahip bir far olunca bazı kusurları görmezden gelebiliyorum. Hemen hemen her renkte rujla ve allıkla uyum sağlayabilen çok kurtarıcı bir renk olarak oldukça seviyorum.

Farı gratislerde 6,5 - 7 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Ben 3-4 aydır sıkça kullanmama rağmen daha dibini göremedim. Oldukça bereketli gibi görünüyor.

Siz bu farı kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayizz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder