16 Kasım 2015 Pazartesi

L'oreal Volume Million Lashes Maskara Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?




Selamlar!

Bugün bir maskarayla ilgili yorumlarımı paylaşıyorum. 

Makyajımızın olmazsa olmazı ve hatta en en en önemli parçası kirpiklerin uzun uzun, tel tel ve dolgun olmasıdır. Bunu sağlamakta da en büyük yardımcılarımız tabi ki maskaralar.

Ben henüz muhteşem, hayatımın maskarası diyeceğim maskaramı bulamadım. O nedenle her indirimde bir maskara deneyerek yoluma devam ediyorum. :)


L'oreal'in maskaralarını genel olarak fiyat performans oranı açısından başarılı buluyorum. Volume million lashes yine bir indirim döneminde esas aradığım maskarayı bulamayıp, bari bunu deneyeyim diyerek aldığım bir maskara.

Aşağıdaki fotoğrafta da görüldüğü gibi silikon fırçalı bir maskara. Şimdi maskaranın benim için eksi ve artılarına bakalım.

EKSİLERİ

- Yapısı oldukça ıslak olduğu için sürerken etrafa bulaşması
- Fırçası oldukça kalın olduğu için sürerken etrafa bulaşması :)
- Volume vermeye çalışırken kirpikleri birbirine yapıştırabilmesi.


ARTILARI

- Oldukça uzun süre kullanabilirsiniz, epey bereketli
- Simsiyah bir renk veriyor
- Kirpiklere gerçekten hacim veriyor
- Kaliteli ambalaj

Benim bir rimelden beklentim öncelikle kirpiklerimi birbirine yapıştırmamasıdır. Bu rimel ise 2 kat uyguladığım her seferde kirpiklerimi birbirine yapıştırdı. Bu nedenle benim beklentilerime cevap vermedi diyebilirim. Malesef bir daha almayacağım ürünler listesine geçiş yaptı.

Normal fiyatı 40 küsür lira olmakla birlikte indirimlerde 20-25 tl ye almanız mümkün.

Siz bu rimeli kullandınız mı? Hakkında ne düşünüyorsunuz?

e-posta: makyajdayizz@gmail.com
instagram: @makyajdayizz

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. biraz geç bir cevap olacak ama yine de cevapsız bırakmak istemem :) ben ürünü tekrar satın almadım çünkü kirpikler birbirine yapıştırıyor. benim kirpiklerim zaten uzun, biraz hacime ihtiyaçları var ama bu ürün hacim vereyim derken yapış yapış yaptığı için sevmedim bu nedenle öneremiyorum.

      Sil