20 Kasım 2015 Cuma

John Freida Go Blonder Saç Açıcı


İyi sabahlar!

Bugün sizlere bu yaz Türkiye'de satılmaya başlayan John Freida Go Blonder'dan bahsedicem. Bu yaz beni en çok sevindiren haberlerden biri oldu bu.


Daha önce yazısını yazdığım L'oreal Sunkiss Jelly ile hemen hemen eş zamanlı olarak piyasaya giren go blonder'ı bu yaz kullandım. Biraz gecikmeli de olsa yazısını yazmazsam olmazdı.

Go blonder aslında sarı saçlılar için yazsa da ben kumral rengi saçlarımda uyguladım. Kimyasal boyalar kullanmadan saçlarınızın rengini açmak istiyorsanız oldukça hesaplı ve saçlarınıza zarar vermeyen bir alternatif olabilir.

Benim saç rengimi 2 ton kadar açtı. Ben duştan çıkınca ıslak saçıma bu ürünü bolca uygulayıp kuruttum. Zaten kullanım talimatlarında da böyle yazıyor :) İsterseniz kuruttuktan sonra maşa veya düzleştiriciyle üzerinden geçerek etkisini arttırabiliyorsunuz. Yani Sunkiss Jelly'den farklı olarak bu ürün güneş ışığına ihtiyaç duymuyor. Sıcaklıkla çalışıyor. Bu nedenle kışın da saçlarınızı açmaya devam edebilirsiniz.

Loreal Sunkiss Jelly ile kıyaslamak gerekirse;

* Sunkiss Jelly'nin muhteşem hindistancevizli kokusuna karşılık Go Blonder'ın daha kimyasal bir kokusu var.

* Sunkiss Jelly saçları daha yumuşak yapıyor, Go Blonder ise saçta kaldığı süreyle sınırlı olarak biraz sertleştiriyor. Ancak saçlarınızı yıkadıktan sonra sertleşme geçiyor. Kalıcı bir sertleştirme değil yani.

* Sunkiss Jelly kullanım için güneş yani yaz aylarını gerektirirken Go Blonder her mevsim kullanıma uygun.

* Benim gözlemlediğim kadarıyla Sunkiss Jelly'yi bir kutu kullanmama rağmen saçım yarım ton kadar açıldı. Ancak Go Blonder henüz bir kutusu bitmemiş olmasına rağmen 2 tona kadar açılma sağladı. Yani Loreal Sunkiss Jelly'e göre daha etkili.

İşte böyle. John Freide Go Blonder'ı watsonslarda bulabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 35-40 tl gibi bir rakamdı.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Beklentilerinizi karşıladı mı?

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayizz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder