23 Kasım 2015 Pazartesi

Bitenler #2

Selamlar!

Bu aralar pek bir çalışkan gördüm kendimi. Hayırdır inşallah? :)

Yeni bir bitenler yazısı yazmak istedim. Baktım ki biten kozmetikler epey bi çoğalmış size bol görselli bir yazı yamam gerekir diye düşündüm.


Yukarıda gördüğünüz 7 ürünün çoğu bu ay içerisinde bitirdiğim, 1 tanesi de artık bozulduğunu düşündüğüm için attığım ürünlerdir.

1. Loreal Lumi Magique Fondöten:


Bu ürünle ilgili detaylı görüşlerimi daha önce şu yazıda yazmıştım. Ama kısa bir güncelleme olarak eklemek isterim ki yazın son zamanları sonbaharı başlangıcı olan Eylül başında mevsim değişikliğinin etkisiyle cildimde biraz yağlanma hissettim. Sanıyorum bu yağlanmanın etkisiyle bu fondöten yüzümde durmamaya başlamıştı. Yüzümün bazı bölümlerinde toplanıyor kalıp halinde orada duruyor, bazı yerlerinden ise tamamen yok oluyordu. Üzerine pudra uyguladığımda da durum değişmiyordu. Hatta pudrayla beraber iyice bulamaç haline geliyordu. Bu zamana kadar memnun olarak kullandığım için duruma ilk başta anlam veremesem de malesef cildiniz azıcık bile yağlıysa bu fondötenden uzak durun demek zorundayım. Son bir ay kadar bu şekilde kullandığım için fondötenden biraz soğudum açıkçası. O nedenle yeniden almadım. 

2. Avene Antirougeurs Nemlendirici Krem:


Bu ürünü yaklaşık 5 ay boyunca her gün 1 defa mutlaka, bazı günler hem sabah hem akşam olmak üzere 2 kere kullanarak ancak bitirebildim. Hafif yeşilimtırak bir renge sahip olan nemlendirici özellikli bu krem hassas ve kızarmaya meyilli ciltler için kızarıklıkları gidermeyi vaad ediyor. Avene zaten hassas ciltler için ürünler üreten bir dermokozmetik markası. Bu ürünü annem kendisi için nemlendirici alırken 1 alana 1 bedava kampanyasından almış. Ben de nemlendiricim bitince el koymuştum. Benim kuru karma ve sivilceye meyilli cildimde herhangi bir sivilcelenmeye yol açmadı. Yaz aylarında da kullanmama rağmen parlama yapmaması ve su bazlı bir nemlendirici olması nedeniyle bu kremden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ama kış aylarında cildim daha çok kuruyacağı için bu nemlendiricinin bana yetersiz kalacağını düşündüm ve bu nedenle yeniden almadım. Avene markasını dermoeczanem.com ve eczanelerde bulabilirsiniz. Dönem dönem 1 alana 1 bedava vb kampanyalar yapıldığında 30-40 tl civarına gelen bir fiyatı oluyor.

3. Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara:


Bu ürün kullandığım ilk maskara falandı heralde. Geçenlerde bir gratis indiriminde 10 tl gibi bir fiyata satın almıştım. Günlük bir maskara olarak kullanımı uygun. Kolay temizleniyor ve akma dökülme yapmıyor. Ancak isminde volume yazdığına sakın aldanmayın bu rimel kesinlikle hacim vermiyor. Kıl fırçaya sahip olmasına rağmen kirpikleri tarayarak tel tel ayırıyor ancak hacim vermiyor. Ayrıca simsiyah değil biraz grimsi bir siyah. Saydığım bu olumsuzlukları nedeniyle yeniden almadım. Ama dediğim gibi hacim aramayan sadece kirpiklerimi yapıştırmasın güzelce ayırsın diyenler oldukça sevecektir.

4. H&M Lip Balm: 



Bu üründen daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Ürün gördüğünüz gibi kocaman ve alalı da epey bir zaman geçtiğinden artık bayatladığını düşündüm ve atıyorum.

5. The Body Shop E Vitaminli Kapatıcı:


Ben bu ürünü sanırım 2013 yılının başlarında satın almıştım. Epey uzun süre kullanmış olsam da bu ürün bu ay bitmedi. Biteli çok oluyor. Çekmecemi düzenlerken gördüm ki bitmiş olmasına rağmen öyle bir köşede unutmuşum. Ürün stick şeklinde bir kapatıcı ve asansörlü sistemle çevirerek bittikçe yukarı çıkartıyorsunuz (ne de güzel anlattım :D ) rujlar gibi yahu işte aynı sistem. Kapatıcının ortasında şeffaf bir kısım var. O kısım E vitaminli nemlendicili blok. Vaad ettiğine göre E vitamini ile göz altı morluklarını iyileştiriyor. Açıkçası benim göz altlarım aşırı mor olmadığı için bu ürünü kullandığım dönemde de çok bir fark göremedim. Ürün çizgilere dolmama konusunda başarılı. Ancak aydınlatıcı bir ürün değil. Ben parmaklarımla yayarak uyguluyordum. The Body Shoplarda hala satılıyor mu bilmiyorum ama 20 tl gibi bir fiyatı vardı.

6. Diadermine Çift Fazlı Makyaj Temizleyici:


Bu üründen nefret ettim diyebilirim. İte kaka zorla bitirdim. Sanırım bir gratis alışverişimde kasa arkası ürün olarak indirimli oluyor diye almıştım. Aman almaz olaydım. Birincisi acayip yağlı. Bununla göz çevremi temizlediğimde göz çevrem pırıl pırıl parlıyor yağdan. İkincisi bu kadar yağlı olmasına rağmen maskaraları temizlemekte o kadar da başarılı değil. Artık bırakıyor. Üçüncüsü gözleriniz hassassa cayır cayır yakıyor. Her gözümü temizlediğimde gözlerim yanıyordu. Bir daha asla yanına bile yaklaşmam.

7. Bioderma Sensibio H2O Temizleme Suyu:


Bu ürünün ününü bilmeyenimiz yoktur heralde. Ben bu ürünü denemeyi çok istiyordum ancak fiyatı bana fazla geliyor diye almıyordum. Bir Instagram çekilişinde kazandığım bu deneme boyuyla denemiş oldum. Ürün gerçekten güzel, çok hafif bir şekilde cildinizi temizliyor ve temizliği hissediyorsunuz. Ama ben bu ürün ile Garnier'in temizleme suyu arasında pek bir fark göremedim. Yalnızca Garnier kullandıktan sonra ciltte çok hafif bir yapış yapışlık hissi bırakıyor bu üründe öyle bir his yaşamadım. Ama aralarındaki fiyat farkı düşünüldüğünde ve Garnier'in gratis ve watsonslarda sık sık indirime girdiği düşünüldüğünde Bioderma'yı tercih etmek için çok büyük bir sebep görmüyorum. O nedenle büyük boyunu almayı düşünmüyorum.

İşte böyle. Epey uzun bir yazı oldu ama ben çok sevdim. Tamamen bitirip sonrasında yorum yapmak daha güzel oluyor. Daha bir iç rahatlığıyla yorum yazabiliyorum :)

Siz bu ürünleri kullandınız mı? Ne düşünüyorsunuz?

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayizz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder