7 Temmuz 2015 Salı

Blogda Değişim Var!

Selamlar herkese

Bu aralar blogumda biraz değişikliğe gitmek istedim. Sebebiyse ilk günden beri blog adımı çok akılda kalıcı bulmuyor oluşumdu. Bu tip konularda kararsız kalabiliyorum -ikizler burcu olduğumdan olmasın o? :) - 

Blogumu açarken arada kaldığım iki isimden diğerinin daha akılda kalıcı, daha kısa ve pratik olduğuna karar verdiğim için yarından itibaren hem burada hem instagramda putsomebeautyon yerine "makyajdayiz" ismini kullanacağım. Siz de görünce bu kim diye düşünüp şaşırmayın istedim.

Değişiklik hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de daha iyi olmamış mı?

Sevgiler.



2 yorum:

  1. Yeni karşılaştım ve şu hali gayet akılda kalıcı, güzel bloglarla devam etmen dileğiyle, bize de beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim. :)

      Sil