11 Temmuz 2015 Cumartesi

Maybelline Affinitone Kapatıcı

Merhaba!

Bugün yaklaşık 4 aydır kullanmakta olduğum kapatıcımdan bahsetmek istiyorum.

Bir Gratis indiriminde esasen Loreal True Match'i almak için gratise uğramıştım ancak true matchler çoktan kapışıldığı için ben de bu ürünü denemek istedim.


Ürün hakkında çok iyi konuşamayacağımı baştan belirteyim. Ama sebeplerim var hem de oldukça çok. İlk olarak ürün sürdüğüm anda çizgilere doluyor. Her seferinde sen nereden buldun o çizgiyi de içine girdin yahu diye söylenirken buluyorum kendimi. Ürünü hem kapatıcı fırçasıyla hem elimle hem de ıslak makyaj süngeriyle sürmeyi denedim ancak hiç biri bu çizgilere dolma olayının önüne geçemedi. İkincisi ise gözaltı morluğu kapatmak konusunda sınıfta kalabilir hatta okuldan atılabilir. Zira benim göz altılarımda öyle ciddi bir morluk olmamasına rağmen oradaki renk değişikliğini sanki daha da göz önüne çıkartıyor gibi geliyor bana. 


Artılarına gelmek gerekirse; ürün fırçalı yapısı dolayısıyla kullanım kolaylığı sağlıyor. Ayrıca oldukça bereketli. Alalı 5 aydan fazla olmasına rağmen fotoğrafta gördüğünüz gibi ancak yarılandı. Bir diğer artısı da yüzümdeki pembe hatta kopkoyu pembe sivilce izlerini kapatmada oldukça başarılı olması. Bendeki 01 rengi ve ten rengimle bire bir uyuşuyor. Bu nedenle ben bu ürünü fondoten veya BB krem sürmeden önce cildimdeki lekeleri kapatmak için kullanıyorum.

İşte böyle. Göz altı kapatmak veya aydınlatmak için hiç başarılı olmasa da ciltteki kızarıklıkları örtmede gayet başarılı olan bu ürünü ben yeniden satın alabilirim. Çünkü cildimde çokça eskiden kalma sivilce izleri mevcut. Ancak tekrar belirtmeliyim ki göz altı morlukları için bu ürüne sakın ama sakın yaklaşmayın sinirlerinizi bozar.

Ürünün fiyatı 20 tl civarı. Zaman zaman Gratis ve Watsons'taki indirimlerde daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.

Siz bu ürünle ilgili ne düşünüyorsunuz? Kullanıp memnun kaldığınız kapatıcılar hangileri?

Sevgiler.

e-mail: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder