4 Temmuz 2015 Cumartesi

Oje Kurutucu Tavsiyem: Flormar Dryer Manicurist's Finishing Spray


Merhabalar!

Bugün size hayatımı oldukça fazla kolaylaştıran bir üründen bahsedeceğim. Bilmiyorum yalnız ben miyim ama ne zaman oje sürsem aklıma acilen yapmam gereken bir şey geliveriyor. Sonra onu yapayım derken o kadar özenerek sürdüğüm ojem zedeleniyor ve sil baştan başlamak durumunda kalıyorum.

Bir de gece ve bir kaç kat halinde sürülen ojelerin zor kuruması durumunda oluşan yastık izleri de eklenince çok sevdiğim oje sürme eylemi benim için üzücü bir hal alıyordu.

Gratis alışverişim sırasında oje reyonunda gördüğüm bu ürün benim bu üzücü maceralarımı mutlu sona dönüştürdü diyebilirim.


Ojenizi sürdükten sonra üzerine sıkma yöntemiyle kullanılıyor ve anlayacağınız üzere oldukça pratik. Bana portakal kokusu gibi gelen ferah bir kokusu olması da ojenin ağır kimyasal kokusunu örtmesi sebebiyle ekstra bir artı oluşturuyor.

Diğer oje sabitleyivi top coatları hiç denemedim ama bana sanki onları sürerken alttaki ojeyi bozacakmışım gibi geliyor hep. O nedenle eğer bu ürün biterse (!) yeniden bunu alacağımı, diğer top coatlarla (her ne kadar merak ettiğim bir kaç tanesi olsa da) macera aramayacağımı düşünüyorum.

Değinmem gereken bir husus ise ben bu ürünü alırken çok çabuk biteceği ve fiyatının pahalı olduğu konuları kafama takılmıştı. Ama alalı yaklaşık 4 ay olmasına ve hemen hemen ortalama haftada 2 kez oje sürüyor ve her seferinde bu ürünü bolca kullanıyor olmama rağmen ürün daha yeni yeni bitmeye yaklaştı. Yani öyle çok çabuk bitmiyor.

İşte böyle. Ben bu üründen oldukça memnun kaldım. Flormarın internet sitesinden baktığım kadarıyla fiyatı 8,5 tl. 

Sizin en sevdiğiniz oje kurutucu hangisi? Bu ürünü daha önce kullandınız mı?

Sevgiler.

e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

4 yorum:

  1. ben oje kurutucu yerine hızlı kuruyan ojeleri tercih ediyorum , çünkü daha önce aldığım ama markasını şu an hatırlayamadığım bir oje kurutucusu sıktıktan sonra ojemi dağıtmıştı ... o yüzden oje kurutucularına karşı mesafeliyim .. ama senin memnun kalmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy üzücü olmuş o yaa :( ama ben bunu bir çok farklı ojeyle denedim hiç birinde dağılma gibi bir sorun yaratmadı, bence bi şans verebilirsin :)

      Sil
  2. Bu ürünle ilgili olumlu yorum duyduğum tek yazı bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa diğer yorumları okumadım bir göz atayım. Ama ben memnun kaldım canım napiyim :) , ojelerin kurumasına yardımcı oldu hem de oldukça pratik :)

      Sil