3 Temmuz 2015 Cuma

Body Mist Ne Demek? English Home Body Mist Alışverişim: Rose ve Powdery

Merhabalar

Geçenlerde annemle epeydir beraber alışveriş yapmadığımızı fark ettik. Kız kıza bir gün geçirmek istedik ve kendimizi Ankara'ya bir kaç ay evvel açılan Taurus Avm'de bulduk.

O mağaza senin bu mağaza benim gezerken çok sevdiğim English Home'a uğramaya karar verdik. Malum yaz aylarının gelmesi, havaların ısınmasıyla parfümler boğucu gelmeye başladı. Yaz günlerinde genelde vücut spreyi kullanmayı tercih ediyorum. Vücut spreyleri bu kadar yaygınlaşmadan önce de Johnson's Baby kolonyalarını kullanıyordum.

Body Mist veya Türkçesiyle vücut spreyleri, parfümlere kıyasla daha hafif kokular barındıran ve vücuda direkt uygulanan bir koku çeşidi. Parfümleri sıktığımızda hemen hemen gün boyu kalıcılık sağlamamıza karşın vücut spreyleri daha az esans içermeleri sebebiyle günün yarısına kadar veya belki daha da az süre kalıcılık sağlayacaktır. İşte tam olarak bu özellikleri sebebiyle yaz aylarında en çok tercih edilen kokular vücut spreyleridir.


Biz bu iki güzelliği seçtik. Birisi adından da anlaşıldığı gibi Rose, oldukça ferah bildiğimiz gül sularına tezat olarak taze taze ve çok hafif gül kokulu diğeri ise pudralı ama oldukça ferah ve temiz bir koku olan Powdry isimli koku. Çiçek kokularına düşkün olan annem Rose'u kaptı ben de powdry'i.

Yaklaşık 5 saat kadar kalıcılığı olan bu kokuları gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Bunun için de küçük bir spreyli şişeye koyarak çantaya atmak en uygun kullanım biçimi olur diye düşünüyorum.

Bu güzel kokuları English Home mağazalarından 15tl civarı bir fiyata edinebilirsiniz.

Sizin yaz kokunuz hangisi? Vücut spreyi tercihiniz hangisi?

Sevgiler.

e-mail: putsomebeautyon
instagram: @putsomebeautyon

2 yorum:

  1. soldakini kullandım bende çok güzel bloğunu yeni gördüm takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hemen geliyorum :) soldakini ben de çok beğendim çok fresh ama sağdaki daha kalıcı gibi :)

      Sil