9 Temmuz 2015 Perşembe

Bitenler!: La Roche Possay Hydrane Riche - Avene Hydrance Legere - Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu - Flormar Dryer Manicurist's Finishing Spray


Yepyeni bir haftanın ilk yazısından selamlar.

Bu güzel haftayı ilk bitenler yazımla karşılamak istedim. Upuzun bir başlık attığım yazıma hemen başlamak istiyorum.



1. La Roche Possay Hydrane Riche: Bu kremi Ankara ayazının cildimi kuruttukça kuruttuğu, daha önce kullanmakta olduğum ve biraz sonra anlatacağım Avene nemlendiricimin kuruyan cildime asla yeterli gelmediği Şubat ayında satın almıştım. Kremin adındaki "riche" kelimesi de zengin, yoğun anlamına geliyor. La Roche Possay ve Avene gibi Fransa menşeli ürünler alırken dikkat etmeniz açısından buraya bunu da not düşmek istedim. İlk aldığımda çok yoğun olduğu için hemen bitireceğimi düşündüğüm kremi yeni bitirebildim. Krem kış aylarında cildime yeterli nemi sağlamış olsa da yaz günlerinde bana fazla geldi o nedenle son kalanlarını cildim duştan sonra yoğun nem istediği için sadece o günlerde kullanarak bitirdim. Kış aylarında pul pul dökülen cildime iyi geldiği için sevmiş olsam da, kremin cilt tarafından hemen emilmemesi ve yağlı bir his bırakıyor oluşu nedeniyle bir dahaki kış bu kremi kullanacağımı zannetmiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam dermoeczanem.com adresinde indirim olduğu için oradan satın almıştım. Yaklaşık olarak 35-40 tl civarına alınabilir.

2. Avene Hydrance Legere: Avene'in tamamen hassas ciltler üzerinde uzmanlaşmış bir marka olması sebebiyle uzun yıllardır hem annem hem de ben ürünlerini güvenerek kullanıyoruz. Bu zamana kadar da sevmediğim bir ürünü olmadı diye bilirim. Bu kremi de hemen üstte bahsettiğim kremimden biraz önce sanırım Aralık ayında almıştım. Ancak sert kış şartlarının geçtiği karasallıkta sınır tanımayan Ankara soğukları karşısında bu krem yetersiz kalmıştı. Zaten kremin adında geçen "Legere" Fransızca da hafif anlamına geliyor. Sürdüğüm ilk anda cildim tarafından hemen emilmesi ve kesinlikle yağlı bir his bırakmaması sevdiğim yanları. Krem hassas normal ve karma ciltler için. Ben bu krem bittiğinde bunu tekrar alırdım ama annem kendisine başka bir Avene nemlendiricisi alırken 2 al 1 öde kampanyası olduğu için 2 tane almış. Şimdi onu deniyorum. Onun da yazısı yakında gelecek ama şimdiden bu kremi solladı diyebilirim. 40 ml'lik bu ürünün fiyatı 55-60 tl civarı. Eczanelerden ve internet üzerinden temin edebilirsiniz.

3. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: 400 ml'lik bu dev ürünü bitirebildiğim için kendimi kutlamak istiyorum izninizle :) Ürünün özelliklerine gelecek olursak, tek bir ürünle hem göz hem ten hem de dudak makyajınızı temizleyebiliyorsunuz. Bu yönüyle oldukça pratik. Ancak ben bu ürünün göz makyajını çok iyi temizleyemediğini düşündüğüm için o alanda pek kullanmadım. Çünkü ne zaman denesem gözümü ovuşturmaktan kızartana kadar makyajımı temizleyemedi malesef. Gözde çift fazlı temizleyicilerden şaşmamak gerekiyor. Gözümü temizleyememesi nedeniyle fondoten, bb krem vb. ürünlerde de bu temizleyiciye pek güvenemedim ben. Sadece pudra sürdüğüm günlerde kullandım diyebilirim. Kullandıktan sonra ciltte yapışkan bir his bırakıyor oluşunu da çok sevemedim. Bir dahaki sefere Bioderma'nın temizleme suyunu denemeyi düşünüyor olmam sebebiyle bu ürünü tekrar satın almam. Satın alırsam da sadece çok pratik olması nedeniyle kısa süreli seyahatlerde birçok ürünü yanımda taşımama gerek bırakmaması sebebiyle alırım sanırım. Ürünün watsons fiyatı 19 tl. 

4. Flormar Dryer Manicurist's Finishing Spray: Bu ürün de 5-6 aylık kullanım sonucu bitti malesef. Kendisini çok sevdiğimi şu yazımda belirtmiştim. Detayları oradan okuyabilirsiniz.

İşte böyle. Bitenler yazısı yazmak hem keyifli hem de zormuş. Bir yazıya bir çok ürün sığdırmaya çalışmak benim gibi uzun uzun yazmayı seven birisi için gerçekten çok kısıtlayıcıymış :)

Umarım yorumlarım işinize yaramıştır.

Sevgiler.

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder