2 Temmuz 2015 Perşembe

En Sevdiğim The Balm: Hot Mama Allık!


Selamlar ve sevgiler <3

Uzun zaman aradan sonra yeniden yazmak çok güzel. Yaşam mücadelesi bazen kendimizi bile unutmamıza sebep olabiliyor malesef. Amaa böyle küçük kaçamaklar insana iyi geliyor. :) Hep ciddi modda da olamayız ki değil mi?

Neyse sözün özüne gelmek gerekirse... Günün konuğu The Balm Hot Mama allık. Bir çok blogda birçok kez hakkında yazıldığından emin olsam da kendisini o kadar çok sevdim ki bir de ben öveyim dedim.  

Aslında evde 4 tane allığım olmasına rağmen hakkındaki övgülerden dolayı oldukça fazla merak ediyordum hot mama'yı. Doğum günümde kardeşime biraz tüyo verince allık benim olmuş oldu :)



2 aydır kullanıyor olmama rağmen henüz yüzeyinde bir aşınma bile yok. Yine bitmeyecek bir allığım daha olmuş oldu yani. Oldukça bereketli. Renk? Her tonda makyajla rahatlıkla kullanılabilecek bir ton. Yüze oldukça taze ve canlı bir renk veriyor oluşu da ekstrası.

İçeriğinde minik minik simleri barındırsa da ben yüzüme sürdüğümde o simleri pek hissedemedim. Pırıl pırıl durmuyor yani. 

Son olarak değinmek istediğim konu kalıcılığı. BB kremin üstüne sürdüğümde bütün gün yüzümde kalıyor, oldukça kalıcı. Pudra üzerine doğrudan uyguladığımda kalıcılık biraz daha azalsa da koleksiyonumdaki diğer allıklara kıyasla oldukça kalıcı.

Fiyatı konusunda ise bilgi veremeyeceğim çünkü yukarıda bahsettiğim gibi kardeşim hediye etti fiyatını bilmiyorum.

Sizin en sevdiğiniz allığınız hangisi? Hot Mama'dan memnun musunuz?

Sevgiler.

Beni buralardan da takip edebilirsiniz.

e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder