15 Temmuz 2015 Çarşamba

Yves Rocher Beaute des Mains Nemlendirici El Kremi

Selamlar

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün benim büyük beklentilerle aldığım ve deneyene kadar çok heyecanlandığım ama sonrasında beni gerçekten hayal kırıklığına uğratan, oldukça şişirilmiş ve yok yere abartılmış bir ürün.

Yves Rocher bitkisel kozmetik olması sebebiyle sevdiğim ve her ürününü denemek istediğim bir marka. Markanın bu el kremini de bir çok blogger tarafından hakkında büyük övgülerle bahsedildiğini görerek denemek istedim. Yine Ankara ayazının çılgınlar gibi coştuğu günlerdeydik ve ellerim günde 3-5 kez nemlendirmeme rağmen hışır hışır kuruyordu. Üstüne bir de Yves Rocher indirime girmişti ve kremi satın almam için gereken bütün koşullar böylece oluşmuş oldu.


Kremin bana göre artıları tamamen bitkisel olması ve nemlendirdikten sonra diğer kremlerin verdiği o yağlı hissiyatı vermemesi. Ürün sürüldüğü anda cilt tarafından kolayca ve hızlıca emiliyor.

Kremi alırken beklentilerim ellerimdeki kuruluk hissini alıp götürmesi ve kalıcı bir nemlendirme sağlamasıydı. Ancak krem anlık bir nemlendirme sağlıyor. Elime sürdüğüm ilk anda o nemlenme hissini hissediyorum ve bu beni mutlu ediyor, ellerimi rahatlatıyor. Ancak kısa bir süre sonra ellerim yeniden kurumuş oluyor. Dolayısıyla kalıcı bir nemlendirme sağlamadığını söyleyebilirim.

Beğenmediğim ikinci yönü ise kokusu. Tabi ki bitkisel bir ürün olduğu için buram buram parfüm kokmasını beklemek hata olurdu. Ancak tamamen bitkisel ve bana "ot-çimen kokusu" gibi gelen bir kokusu var ve bu benim çok hoşuma gitmiyor. Ellerime veya vücuduma sürdüğüm nemlendirici ürünlerde güzel ve kalıcı koku da aradığım için bu benim tercihim tabi ki. Herkes için aynı olmayabilir belki siz  bu kokuyu hoş bulabilirsiniz.

Beğenmediğim son yönü ise ürünün fiyatı. Ürünün fiyatı 16.99 tl. Benim el kremi algımın çok üzerinde bir fiyat. Hatta ben bu ürünü indirimden aldığımda 12-13 tl gibi bir fiyatı vardı ve bence bu fiyat dahi bir el kremi için fazla bir fiyat. Eğer gerçekten kalıcı nemlendirseydi belki fiyatına bu kadar takılmayabilirdim ancak şu haliyle gözüme batıyor malesef.

Siz bu ürünü daha önce kullandınız mı? Memnun kaldığınız el kremleri hangileri?

Sevgiler.

e-mail: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder