4 Aralık 2014 Perşembe

Yves Rocher Pure System Gözenek Temizleyici Maske

Herkese yeniden selamlar,

Bugün yine bir Yves Rocher ürününden bahsetmek istiyorum sizlere. Yves Rocher'le ilgili bir diğer yazım olan Detox etkili makyaj suyuyla ilgili yazıma şuradan ulaşabilirsiniz. Bugün bahsedeceğim ürün ise bir maske.

Bütün kadınlar gibi ben de maskelerden mucizeler bekleyip, ilk uygulamadan itibaren farkı hissetmek isterim. Bu maske de 5-6 ay önceki bir alışverişimde aldığım bir ürün. Hayatımın son 6-7 ayı 24 yıldır geçirdiğim en ama en yoğun döneme denk düştüğü için alışverişlerim hep bu dönemin öncesinden malesef :) Ama yakın dönemde özgürlüğüme kavuşacağım umarım. 

Cildimde uzun dönemdir sivilce ve siyah nokta problemleriyle uğraşıyordum. Hayatım boyunca da yağlı bir cildim olduğunu zannettim. Sonradan ortaya çıktığı üzere polikistik over adı verilen  bir hastalığım varmış ve bütün bu sivilcelerin sebebi de buymuş. Tedavisine başladıktan sonra anladım ki ben kuru/karma bir cilde sahipmişim.

Peki bunu neden anlattım sizlere? İşte ben bu maskeyi yüzümdeki siyah nokta ve sivilceleri azaltmak amacıyla almıştım. Şu anda sivilce sorunum yok gibi ama siyah noktalar halen mevcut. Ben de gözeneklerimi bu siyah noktalardan arındırmak için bu ürüne başvurdum.

Ürün şu şekilde,


Gördüğünüz gibi ürün küçük, 50 ml kadar. Ancak böyle göründüğüne bakmayın. Kıvamı nedeniyle oldukça bereketli bir ürün. Çok yoğun olmayan kremsi bir yapıya sahip. Böyle olunca siz isteseniz de istemeseniz de ürün ince bir tabaka halinde uygulamak zorunda kalıyorsunuz. Tabii inatlaşıp 2. bir kat sürmek de mümkün. Ürünün kıvamı da şu şekilde,


Ürünü haftada 1-2 kez temiz cildinize ince bir tabaka halinde uygulayıp 3 dakika bekledikten sonra yıkayarak temizliyorsunuz. Kullandıktan sonra derinlemesine temizlik hissi veriyor ve gerçekten aynada gözeneklerinizin temizlendiğini görebiliyorsunuz. Ayrıca çok hafif ama güzel bir kokusu var. Uygulama esnasında cildiniz gerginleşiyor. Ürün ilk sürdüğünüzde pürüzsüz bir tabaka halinde yayılırken zamanla gözeneklerinizin yağını emdiğini şu şekilde görebiliyorsunuz:



Ben bu ürünü tüm yüzüme değil sadece T bölgeme uyguluyorum. Aksi halde bende biraz kuruma yapabiliyor. Üründen sonra nemlendirmek de şart.

Ben bu üründen memnunum. Gözenekleri temizleme iddiasını gerçekten yerine getiriyor. Özellikle burun üzerindeki genişlemiş gözeneklerin kötü görüntüsünü ortadan kaldırıyor.

Ürünün 25 tl gibi bir fiyatı var ama indirim döneminde daha uygun fiyatla edinebilirsiniz.

Bu ürünü siz de kullandınız mı? Siyah noktalara karşı etkisini hissettiğiniz başka maskeler varsa benimle paylaşır mısınız?

instagram: @putsomebeautyon
e-mail: putsomebeautyon@gmail.com


19 yorum:

  1. Bu ürünü henüz kullanmadım ama yorumlarınız sayesinde deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yorumlarımın işe yaramasına çok sevindim :) umarım sende de aynı temizlik etkisini yaratır

      Sil
  2. Merhaba canım blogunu beğendim ve seni heryerden takibe aldım. Bana da bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, ben de sana geliyorum hemen :)

      Sil
  3. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloguma beklerim :)
    http://askalemi39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. blog keşfinden geldim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Blogun hayirli olsun oncelikle. Blog kesif etkinliginde gordum blogunu. Ben de bloguma bekliyorum.sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, geldim blogunuza çok beğendim :)

      Sil
  6. tatlım yaaa çok merak ettim ürünü denemek için sabırsızlanıyorum :* beklerim yeni bloguma :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kalacaksın eminim :) hemen geliyorum ben de :)

      Sil
  7. Merhaba aramıza hoş geldin.sayfamda blog keşif etkinliği var katılırsan takipçi sayın artaar.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İade-i ziyarete geldim.Bir Ankaralı daha katılmış aramıza....Hayırlı olsun blogun...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Maske arayışında olduğum şu dönemde aklım çok çelinmiş vaziyette :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum. Tabii herkesin cilt tipine göre farklı etkiler oluşabiliyor ama bence gözeneklerde gerçekten etkili bir maske :)

      Sil
  10. merhaba cnm takibimdesin bende bloğuma beklerim sevgiyle kal!!

    YanıtlaSil