1 Aralık 2014 Pazartesi

Merhaba Blogger Ailesi

Herkese merhabalar,

Blog dünyasını kasıp kavuran makyaj blogları hayatımda güzel bir şey yaptı. Beni makyaj fobimden kurtardı. Yıllar yılı hep doğallık en güzel makyaj mottosunu tutturmuş giden benim gibi bir kızı aslında makyajın hep o MTV kliplerinde gördüğümüz abartılı ve korkunç şeylerden ibaret olmadığını, her zaman zararlı bir şey olmadığın,ı hatta bazen gerek psikolojik gerek fizyolojik olarak faydalı dahi olduğunu öğrenmek de 24. yaşıma nasipmiş. 

Ben de bana böyle güzel bir katkıda bulunan blog dünyasına minik bir adım atmak istedim. Hem kendi kullandığım ürünlerle ilgili düşüncelerimi burada fikir sahibi olmak isteyenlerle paylaşmak, hem de kendim için ne kullanmışım, ne düşünmüşüm defteri olması için bu blog fikrine giriştim. 

Herkese şimdiden ve yeniden merhabalar. Ve tabi ki güzel bloglamalar :)

8 yorum:

  1. Hoşgeldin canım aramıza. Naçizane önerim; bloguna izleyici gadgeti eklemen. Bu sayede daha fazla kişi seni takip edebilir.

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum. Öneri ve ilk yorum için çok teşekkür ederim :) Bloggerda yeni olduğum için böyle önerilere çok ihtiyacım var. Gadget vb. şeyleri öğrendikçe ekliycem umarım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin bol yazılar ve bol takipciler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :) 2 hafta sonra çok yoğun bir dönemimden kurtulucam o zaman bloga çok daha fazla zaman ayırıcam umarım :)

      Sil
  4. Hoş geldin sefalar getirdin aramıza :) takipteyim benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr Blog dünyasında başarılar bol paylaşımlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, geldim bloguna çok da sevdim <3

      Sil
  5. Sen de benim gibi hoşgeldin :)
    Desteğe en ihtiyaç duyduğumuz bu dönemlerde, hemen takibe alıyorum :))

    http://tubauzunlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun hayırlı oldun canım. Ben de takibe aldım seni :)

      Sil