8 Aralık 2014 Pazartesi

Eyeliner Dosyası!

Merhabalar herkese,

Bugün sizlere kullandığım ve kullanmakta olduğum eyelinerlardan bahsedeceğim. 
Eyeliner göz makyajımın olmazsa olmazlarıdır diyebilirim. Bugünlerde bu takıntımı kırmaya çalışıyor olsam da, ister günlük olsun ister şık bir davette kullandığım göz makyajımda, mutlaka bir küçücük eyeliner bulundururum. 

Göz makyajımda bu kadar önemsediğim bir detay olan eyelinerlar doğru bir şekilde kullanılmadığında insanı rezil de edebiliyor tabii (bkz. ekşisözlüğünbilimumbaşlıkları

Eyelinere yeni başlayacaklar için önerim Rimmel'in Exaggerate eyelinerı olur.


Fotoğrafta da görebileceğiniz gibi bu eyeliner, fırçasının kısalığı ve sivriliğiyle daha çok bir dipliner olarak nitelenebilecek özellikte. Sürmek ve şekil vermek oldukça kolay oluyor. Sadece biraz fazla sıvı gibi geliyor bana bu eyelinerın kıvamı. Bu da elinizin en ufak bir titreşiminin bile göz üzerinde görünmesine neden olabiliyor. Peki madem böyle bunu neden öneriyorum? Ben eyelinera buna çok benzeyen bir eyelinerla başlamıştım. Sanırım Pastel markaydı. Bu tip fırçalar uçları çok uzun olmadığı için kontrol kolaylığı sağlıyor.

Şimdiki favorim ise şu:



L'oreal'in bu eyelinerının fırçasının uzun ve ince oluşu kuyruk yapmayı ve özellikle ince bir hat halinde uygulama yapmayı oldukça kolaylaştırıyor. Ayrıca yazın en sıcak aylarında bile veya sonbaharın en nemli havasında bile asla ama asla akma yapmıyor. Buna rağmen bir çok farklı makyaj temizleme ürünüyle deneyerek gördüm ki çok kolay temizleniyor. Ayrıca rengi aşağıdaki skalada göreceğiniz gibi simsiyah. Tek kusuru biraz geç kuruması.

Bundan önceki favorim de, yanlış hatırlamıyorsam geçen yılbaşı indiriminde aldığım Estee Lauder'in şu eyelinerıydı:


Bu eyeliner içinde küçük küçük simler barındırıyor. Rengi çok koyu bir siyah değil ama bu durum simlerle birlikte verdiği pırıltılı ve aydınlık havayı destekliyor. Bu eyeliner da çok kalıcı ve kolay temizlenen cinstendi. Ayrıca bir eyeliner bir rimel'le çok hoş bir göz makyajına sahip olabiliyorsunuz. 


Son olarak pek de kullanmadığım ama bir fikir vermesi açısından paylaşacağım şu eyeliner;


Ben bu eyelinerı bir indirim döneminde Body Shop'tan almıştım. Tabii ki alırken siyah zannediyordum. Fırçasını ve dokusunu beğendiğim için almıştım ama meğerse rengi mormuş. Sonra da gidip değiştirmeye üşendiğim ve çok yüksek bir meblağ da ödememiş olduğum için peşine düşmedim, öylece kaldı elimde. Mor eyeliner sürme fikrine pek alışamadım. Yukarıda da bahsettiğim gibi göz makyajında biraz tutucuyum.

Şimdi de bu 4 eyelinerın swatchlarını görelim:

1.Estee Lauder/ 2. Rimmel Exaggerate/ 3. L'oreal Super Liner/ 4. The Body Shop


Sizin en sevdiğiniz eyelinerlar hangileri? Bu ürünlerden kullandığınız oldu mu? Nasıl buldunuz?

Sevgiler <3


e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

2 yorum:

  1. merhaba ben blog kesif etkinliginden buldum blogunu :) hayirli olsun blogun oncelikle :) uyenim artik. banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil