10 Aralık 2014 Çarşamba

The Color Workshop Makyaj Kiti

Herkese haftanın bu ortanca gününden merhaba,

Bugün çok öncelerden beri sahip olduğum ama varlığını bile unuttuğum, geçen günlerde yeniden keşfettiğim, pek kullanışlı bir makyaj kitinden bahsedeceğim.



The Color Workshop'a ait bir makyaj kiti bu. The Color Workshop maalesef ülkemizde bulunmayan bir kozmetik markası. Esasen Türkiye'ye çok kısa bir süre önce giriş yapmış olan Wet'n wild'la aynı gurubun ürünü, ayrıca cruelty-free bir marka. Ben bu seti 2012 yılbaşında İtalya'dan satın almıştım. Ama önceki şu yazımda bahsettiğim gibi göz makyajı konusunda oldukça tutucuy(d)um ve far paletlerine veya herhangi bir far rengine (ten rengi olmadıkça) tahammülüm yok(tu). Bugünlerde bu alışkanlığımı kırmaya çabalıyorum. Göz makyajı alışkanlığımı eyeliner - rimel ikilisinden kurtarmaya çalışırken evdeki bu makyaj kitini ve farlarını keşfettim.


Gördüğünüz gibi far renkleri genellikle toprak tonlarında. Ben bu tonları kendime çok yakıştırıyorum. Ayrıca açık renk ten ve saç ikilisine sahip olan herkese de çok yakıştırıyorum. Bence çok doğal ve şık duruyorlar. Kitin en güzel parçası sanırım bu farlar. O kadar pigmentli ve kalıcılar ki... Görünüşüne bakıldığında -görünüşe bakıp nasıl anlayacaksın ki zaten diye sormayın :)- daha sert ve pigmentsiz görünmelerine karşın oldukça kremsi ve pigmentli bir yapıları var. Tek sorun biraz tozutmaları.

Sağ taraftaki farları tamamlamak için sol taraftaki lipglossları kite eklemişler. Lipglossların çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef. Çünkü hem kalıcı değiller, hem de dudakta yapış yapış bir his veriyorlar.

Kitin en altındaki küçük kalem bir dudak kalemi. Ten rengine yakın bir bej olan bu dudak kalemi de paletteki hemen hemen bütün lipglosslarla uyum sağlıyor. En üstteki minik şey de kahverengi bir maskara. Tabii ki geçen 2 yılda kurumuş :)



Kutunun alt katmanını açtığımızda bizi bir allık ve pudra karşılıyor. Bu pudra bana 2-3 ton koyu. Yanlış hatırlamıyorsam ben bu kiti hediye amaçlı alıp sonra dayanamayıp kendime saklamıştım. Hal öyle olunca da pudrası hediye alacağım kişiye göre seçilmiş oldu. Ama ben bunu bronzer veya bir gün kontür yapmayı öğrenirsem o amaçlı kullanabilirim diye düşündüm. Allığın rengi de koyu dursa da çok dikkatlice ve az miktarda uygulandığında kullanılabilir durumda ve oldukça pigmentli. Kalıcılığına da hayran kaldığımı söyleyebilirim. Sabah sürüp evden çıkmama ve gün içinde hiç tazelemememe rağmen akşam 17.00 civarı eve döndüğümde hala yanağımdaydı.

Ben bu seti seyahatlerde kullanmaya çok uygun buldum, bundan sonra o amaçla kullanıcam.

                                     Bu da farların swatchları. 

Bu çok da kaliteli olmayan fotoğrafımdan bile farların pigmentasyonunun ne kadar iyi olduğu anlaşılıyor sanırım. 

Eğer olur da bir gün The Color Workshop Türkiye'ye gelmeye karar verirse, farlarını mutlaka deneyin hatta allığa da bir şans verin derim. Eğer olur da bir yakınınız yurtdışına giderse ondan The Color Workshop'ın makyaj paletlerinden isteyin. Yanlış hatırlamıyorsam ürün oldukça uygun fiyatlıydı. (Zaten ben öğrenci halimle bunu o zaman satın alabilmişsem, garanti ederim ki uygun fiyatlıdır.)

Sevgiler <3

e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

2 yorum:

  1. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri nedense getirmemekte diretiyorlar, anlamıyorum. Güle güle kullanın, güzel renkleri var. Bu arada bana da beklerim, hoşça kalın :)

    inciice.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım maalesef öyle :( Hemen uğruyorum sana da :)

      Sil