29 Aralık 2014 Pazartesi

Dirty Works Vitamin C Brightening Mask

Herkese yepyeni bir haftadan günaydın!

Bugün sizlere bir maskeden bahsedeceğim. Dirty Works'un Brightening Mask'ı günümüzün konusu.


C vitamini etkisiyle cildi besleyip aydınlık, parlak bir görüntü vermeyi vaad ediyor bu maske. Ürün içeriğinde C vitamini, Nar ve Kaolin adında bir kil var. Ben bu maskeyi frenchoje ve bir çok blogger tarafından övgüyle bahsedildiği için bir gratis indiriminden satın aldım. Yaklaşık 2 haftadır haftada 1-2 kez uyguluyorum.

Maske içeriğinde çok büyük parçacıklar var. Peeling diyemeyeceğim çünkü bu kadar büyük parçacıklı peeling olmaz, olmamalı. Bu parçacıkların büyüklüğünü fotoğraftan görebilirsiniz.


Maskeyi yüzümü temizledikten sonra yüzüme eşit olarak dağıtıp 5-10 dakika kadar bekletiyorum. İlk kullandığımda 10 dk beklettim ama son birkaç dakikasında yüzümde ciddi bir yanma ve acıma hissettim. Maskeyi yıkadığımda da yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Bu beni endişelendirdiği için sonraki kullanımlarımda bekleme süresini 5 dakika olarak sınırladım. Kısa süre beklettiğimde herhangi bir yanma veya kızarma oluşmadı. Ama o ilk seferki olay yüzünden bende bu maskenin çok agresif olduğu, epeyce bir kimyasalla yüklü olduğu ve cildime zarar verebileceği düşünceleri oluştu malesef. 

Maske kullanımımdan sonra kısa süreli bir aydınlanma oluşuyor ama dediğim gibi bu aydınlık duruş geçici. Cildim kuru-karma olmasına rağmen maskenin cildi kurutma veya gerginleştirme gibi bir etkisini hissetmedim. Maskeyi yüzümden temizledikten sonra cildimde pürüzsüz bir his oluşuyor ve cildim yumuşacık oluyor. Bunu sevdim.

Dediğim gibi ben bu maskenin çok temiz içeriklere sahip olmadığını düşünüyorum. İçindekiler kısmını fotoğraflamayı unutmuşum bu nedenle sizinle paylaşamıyorum ama küçük bir google araştırması sonucu içeriğinin gerçekten de çok da temiz olmadığını öğrenebildim. Zaten maskeyi cildinize uyguladığınızda portakal kokusuyla bastırılmaya çalışılmış çok kimyasal çirkin bir koku yayılıyor.

Ben bu maskeyi bir gratis indiriminden 8 küsür tl'ye satın almıştım. Bir daha satın alacağımı zannetmiyorum, çünkü kullandığımda bana sağlıklı olmadığı hissini veriyor.

Siz bu maskeyi kullandınız mı? Sizdeki etkisi nasıl oldu?

Sevgiler <3


e-posta: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

2 yorum:

  1. Hiç kullanmadım ama bakılırsa çok da bir şey kaybetmemişim değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öyle :) ama cilt tipine göre farklılık gösteriyor sanırım, beğenenler çok.

      Sil