21 Aralık 2014 Pazar

Urban Intense Keratin Saç Bakım Maskesi

Günaydın! Herkese iyi pazarlar!

Pazar yazısı olarak sizlere Urban'ın intense keratin saç bakım maskesinden bahsetmek istiyorum.

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi bu aralar yıpranmış saçlarımı canlı haline döndürmekle uğraşıyorum. Bu nedenle saç yağları ve saç maskeleri tamamen radarıma giriyor.

Ben bu saç maskesiyle sevgili arkadaşım makyajdenizi'nin tavsiyesiyle tanıştım. Aşırı yıpranmış saçlar için olan bu maskeye beni ilk çeken bu ürünün içeriğindeki yoğun keratinin tamamen bitkisel olmasıydı. Ayrıca ürünün içinde paraben bulunmadığını da belirteyim.



Bu maskeyi ben 2-3 aydır kullanıyorum. Farkı gerçekten ilk kullanımımdan itibaren hissettim. Saçlarımı yumuşacık ve ipeksi bir hale getirdi. Yıkadıktan ve kuruttuktan sonra boyanın etkisiyle semsert ve kabarık, şekil almayan bir halde olan saçlarım, bu maskeyi kullandıktan sonra yumuşacık ve uysal bir hale geldi.

Dediğim gibi ben bu maskeyi 2-3 aydır, 2 günde bir kullanıyorum. Buna rağmen henüz ancak yarılayabildim. Yani epey bir bereketli... Ben bu ürünü Gratis'in %50 indiriminde hemen yedekledim. 

İlk fırsatta serinin diğer ürünleri olan sıvı saç kremi ve saç bakım serumunu da denemek istiyorum. Bir maske saçlarımda bu kadar etkili olduysa diğerleri de bu bakıma eklenince kim bilir nasıl olur diyorum :)

Yanlış hatırlamıyorsam Urban'ın bu saç maskesi 20 tl civarında bir fiyata sahip. Gratis ve Watsons'ın dönem dönem uyguladığı indirimlerden çok daha ucuza edinebilirsiniz.

Sevgiler <3


e-posta: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

6 yorum:

  1. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/put-some-beauty-on.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) blogunuz çok keyifli gerçekten

      Sil
  2. Diğer Urban Care ürünlerini kullanıyorum ama maskesini denememiştim. Kısa zamanda buna da bakacağım.

    Bana da beklerim <3

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhabaaa :) blogunuzu masal yıldızının blog rehberinden buldum.Severek takibe aldım.Bende o rehberde hobi bloglarının içerisindeyim.Şuanda bir 'kış çekişi'm var sizleride beklerim..
    bibusdesign.blogspot.com

    YanıtlaSil