19 Aralık 2014 Cuma

Gliss 6 Miracles Oil Essence

Herkese yepyeni bir günden hem de haftanın en son gününden merhabalar!
Bu haftadan itibaren bloguma gereken özeni gösterebileceğim heyecanımı sizinle de paylaşmak isterim. Blogum henüz çok yeni ama maalesef hayatımdaki bazı sebepler bu zamana kadar göstermek istediğim ilgiyi göstermeme engel oluyordu. Bu hafta itibariyle onlardan kurtuluyorum çok şükür.

Lafı daha fazla uzatmadan bugünkü konuğumuza geçelim. Bugün sizlere 1,5 aydır kullanmakta olduğu Gliss Hair Repair 6 Oil Miracles Essence'ten bahsedeceğim.



Gördüğünüz gibi kendisi bir saç bakım yağı. Saçıma 3-4 ay kadar önce balyaj yaptırdım ve rengini bir kaç ton açtırmış bulundum. Aslında saçlarımda açıcı kullanılmamış olmasına rağmen bu sefer boya saçlarımı çok yıprattı. Kupkuru kalan saçlarıma biraz parlaklık katmak bir de kışın sürekli elektriklenmesine bir çözüm bulmak için Gratis'in rafları arasında gezerken bu ürüne rastladım ve denemek istedim.

Bu yağ saçlarımı gerçekten toparladı. Saçlarımın uçlarındaki kırık görüntüyü ve kışın kullandığım atkıların ve kuru havanın etkisiyle saçlarımda oluşan elektriklenmeyi gerçekten sona erdirdi. 

Ama ben bu ürünün saçlarımı gerçekten iyileştirerek tedavi ettiğini düşünmüyorum maalesef. Saçlarımın uçları hala cansız duruyor ama bu yağı kullandığım zaman o cansız görünüm yok oluyor, saçlarım fönlü gibi oluyor. Bunun dışında hafif argan kokulu, çok kalıcı olmayan bir kokusu var, ben çok sevdim. Ayrıca saçlarıma verdiği ışıltı da gerçekten çok güzel. Bunu çevremden gelen güzel tepkilerle de onayladığımı düşünüyorum :)

Ürünün kutusu üzerinde, duştan önce saça sürülüp biraz bekletilerek veya şampuana eklenerek de kullanılabileceği yazıyor ama ben bu tip saç yağlarını saçlarımın dip kısmına değdirmekten hoşlanmıyorum. Ayrıca bu kadar faydalı yağların bir arada olduğu böyle bir yağın saçlarımda sadece yıkarken değil, daha uzun bir süre kalmasını istiyorum. Bu nedenle saçlarımı taradıktan sonra kurutmadan önce bu yağı saçlarımın orta kısmına kadar uyguluyorum. Böylece hem saçlarımı kurutma makinesinin ısısından korumuş oluyorum hem de saçlarımda gün boyu koruyucu bir tabaka olarak kalmış oluyor. 

Bu saç yağını Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 20-25 tl gibi bir fiyatı vardı. Ama indirim döneminde yarı fiyatına almanız mümkün.

Siz saçlarınız için nasıl bir bakım uyguluyorsunuz? Benimle paylaşır mısınız?

Sevgiler.

instagram: @putsomebeautyon
e-mail: putsomebeautyon@gmail.com

6 yorum:

  1. Bu ürünü yeni gördüm. Ben Elseve'in saç bakım yağını kullanıyorum. Bitirdiğim zaman bir de bunu deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve'i de çok övüyorlar ama ben şampuan olarak da schwarzkopf kullanıp memnun olduğum için seriyi bozmak istemedim. Memnun da kaldım :)

      Sil
  2. Hayatta bizi engelleyen bazı sebeplerden de yıpranmış saçlardan da kurtulmak lazım :) Tavsiyen için teşekkürler Gratis'e gidince inceleyeceğim ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın itibariyle kesin olarak kurtuluyorum çok şükür :) Yorum için teşekkür ederim. Memnun kalacağına eminim canım.

      Sil
    2. Çok sevindim zira hiçbir şey ya da kimse önemli değil bizden çok da izin vermemek lazım engellmelere :) Deneyeceğim ürünü ben de ombre yaptırdım özellikle uçları keçe gibi oldu saçımın :(

      Sil
  3. Since becoming a customer of Zecco in 2007Formula 41 Extreme , I have seen the discount broker gone through lots, lots of changes, from trade commissions, to online trade platform, to new research and trading tools.
    There is noticeably a bunch to know about this. http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil