2 Aralık 2014 Salı

Yves Rocher Detox Etkili 3 Çay Serisi Makyaj Temizleme Suyu


Herkese yeniden selamlar,

Bugün deneyimlerimden bahsedeceğim ürünümüz Yves Rocher detox etkili 3 çay serisi makyaj temizleme suyu. 

Yves Rocher, hepimizin bildiği gibi bitkisel kozmetiğin öncü markalarından. Ben de hassas ve sivilceye meyilli bir cilde sahip olduğum için ve bunun da ötesinde, cildime çok fazla kimyasal yüklemek istemediğim için özellikle cilt bakım ürünlerinde bitkisel kozmetiğe yakın duruyorum. Daha yaşım genç ve bu ciltle bir ömür geçireceğim :) Kimyasalları ileri yaşlara saklamak gerekir diye düşünüyorum.

Bundan 7-8 ay önce bir Yves Rocher ziyaretimde cilt temizleme ürünü aradığımı söylemem üzerine satış görevlisi bana bunu önermişti. İçeriğinin çok doğal oluşu ve detox etkisi beni bu ürüne çeken en büyük neden oldu sanırım. 


Ürün tamamen sıvı kıvamda. Bu durum benim için biraz eksi, çünkü bu tarz ürünler genelde çok çabuk tükenmeye meyilli oluyor. En azından ben pamuğa dökeyim derken etrafa saçabiliyorum :(

Gelelim ürünün etkilerine. Ürün adından da anlaşılacağı üzere detox etkisiyle cildi canlandırmayı vaad ediyor. Ancak ben öyle bir etki göremedim maalesef. Bunun dışında ürünü makyaj temizleyici olarak hiç kullanamadım. Çünkü makyajı çıkartmakta çok etkisiz. Waterproof ürünlerde hiç bir etkisi olmadığı gibi, bu özellikte olmayan ürünleri bile çok çok zor çıkartıyor. Bu nedenle bir süre sonra kullanmayı bıraktım bu ürünü. 

                  Ürünün dış görünüşü de böyle. İçeriği 200ml. 

Ama genelde herhangi bir yan etkisi, negatif bir yönü olmayan ürünleri bir şekilde kullanıp tüketmeyi doğruca çöpe atmaktan daha çok sevdiğim için ben bu ürünü tonik olarak kullanıyorum. Özellikle fondöten sürüp biraz fazla makyaj yaptığım günlerde yüzümü temizledikten sonra bir pamuk yardımıyla bu ürünü kullanıyorum. Böylece yüzümde makyajdan hiç bir kalıntı kalmadığından emin oluyorum. Bunun da dışında ürünün matlaştırıcı bir etkisi var gibi geldi bana. Ciltteki parlamayı azaltıyor. Koku hassasiyeti olanlar için de pek bir kokusu olmadığını söyleyebilirim. Çok hafif çay kokusuna benzer bitkisel bir koku var sadece.

Ben bu ürünü bir daha alacağımı zannetmiyorum. Dediğim gibi bitkisel yönüne rağmen pek makyaj temizleme ürünü niteliğinde değil. Ama bu serinin bir de makyaj temizleme sütü var. Şu an kullandığım temizleme ürünleri bitince onu denemeyi düşünebilirim. Detox etkisini yakalamayı çok istediğim için benim hala umudum var :)

Siz bu ürünü kullandınız mı? Sizin cildinizdeki etkisi nasıl oldu? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Görüşmek üzere :)



4 yorum:

  1. merhaba, blogun hayırlı olsun, takipçisi bol olsun=)
    bana da beklerim: memyself-makeup.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,bloğun hayırlı olsun.ben de kullandım bu ürünü ve makyaj çıkarmada ben de başarılı bulmadım. Takibe alıyorum,bana da beklerim!:) zeyusanka.blogspot.com.tr
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkür ederim :) senin de blogun hayırlı olsun, pek şirinmiş :)

      Sil