1 Aralık 2014 Pazartesi

Nivea Med Protection Lip Balm

İlk ürün yazım sana nasipmiş sevgili Nivea Lip balmcığım.


Bahsedeceğim ürün fotoğraftaki gibi. Kış ayazlarıyla meşhur Ankara'da yaşadığım ve biraz da hassas bir cilde sahip olduğum için kış ayları ben ve dudaklarım için oldukça zorlu dönemler. Bu dönemleri atlatmak için sıklıkla Lip balmlara ihtiyacım oluyor. 

Nivea'nın bu ürününü yaklaşık 1 yıl kadar önce aldım. Hala bitmedi. Oldukça bereketli bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Ürün ambalajında da görüldüğü gibi 15 spf e sahip olduğu için kış aylarının yanı sıra yaz ayları için de düşünülebilir. Yapısı biraz kıvamlı. Dudağa sürdüğünüzde yağlı bir hale dönüşmüyor aksine sanki dudak tarafından emilmeyen mumumsu (ancak böyle tanımlayabildim) bir tabaka bırakıyor. 


Ayrıca bu tabakanın bırakın hasarlı dudaklarınızı iyileştirmek, oluşacak yeni çatlakları da giderdiğini söyleyemiycem. Aksine dudaklarımı kabuk kabuk kaldırıyor gibi. 

Eğer siz de benim gibi dudak yeme alışkanlığına sahipseniz ve kışları bu daha da sıkıntı oluyorsa bu ürünü tavsiye edemeyeceğim. En azından bende bir işe yaramadı. 

Siz neler düşünüyorsunuz ? Yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. 

1 yorum:

  1. Ben de yeni aldım ama yorumlara baktığımda genelde kötü gibi... Sanırım kullanmayacağım, sürdüm ve hala o mumumsu his geçmedi. 10 DAKİKA OLDU, 10.

    YanıtlaSil