4 Ocak 2015 Pazar

Sebamed Moisturizing Cream / Sebamed Nemlendirici Krem

Günaydın!

Yepyeni bir yazıyla geldim karşınıza :) Bugünkü yazım Sebamed Moisturizing Cream hakkında.


Ben bu kremi, daha önce kullandığım Avené nemlendiricimin bitmesi üzerine ve Sebamed'in cildimde sivilceye sebep olmayacağı düşüncesiyle bir de üründe indirim olunca bir şans vermek için satın aldım. 4-5 aydır da kullanıyorum ama hiç sevmedim. İlk fırsatta yeni bir nemlendirici alacağım.


Ürün böyle kapaklı bir kapta geliyor. Oldukça bereketli bir ürün. 4-5 aydır kullanıyor olmama rağmen gördüğünüz gibi daha yarılayamadım bile. 


Ürün oldukça yağlı bir yapıda. Gördüğünüz gibi elime bir damla sürmüş olmama rağmen pırıl pırıl. Malesef yüzüme sürdüğümde de böyle oluyor. 1 saat kadar beklediğimde cildim ancak bunun yarısını emmiş oluyor. Üzerine sürdüğüm bütün fondoten veya BB krem gibi ürünlerin cildimde parlama yapmasına sebep oluyor. Cildim kuru/karma olmasına rağmen bu ürünü bir türlü ememiyor. Yeni bir nemlendirici alana kadar bunu gece kremi olarak kullanıyorum, sabaha kadar emilmesini umuyorum. :(

Ben bu ürünü bir daha satın alacağımı düşünmüyorum. Hatta yeni bir nemlendirici aldıktan sonra bunun kalanını el kremi yapmayı düşünüyorum. Ürünün fiyatı da 25-30 TL arasıydı sanırım.

Siz bu ürünü daha önce kullandınız mı? Memnun kaldığınız nemlendirici ürünler neler?

Sevgiler <3

e-posta: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

10 yorum:

  1. Deneyeceğim bunu ben Diadermine ve Estee Lauder Day Wear bitirdim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç memnun kalmadım bu üründen canım. Zoraki kullanıyorum biraz ama umarım sen beğenirsin

      Sil
    2. Sebamed'in ürünlerini özellikle sivilceli olduğum için deniyorum cildime iyi geldiğini düşünüyorum. Keşke sen de sevseymişsin böyle zoraki ürün bitirmek çok sıkıcıdır bilirim :(

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş canım :) Bana da beklerim

    begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba; blogunuzu blogger haritasından keşfettim. ben de beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) hoşgeldin, ben de geliyorum hemen :)

      Sil
  4. Merhaba, blogunuzu blog rehberinden keşfettim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz :) ben de size uğruyorum hemen

      Sil