25 Ocak 2015 Pazar

NYC Cheek Glow

Selamlar, selamlar, sevgiler :)

Sözde bloga daha çok zaman ayırabileceğim bir dönemimdeyim demiştim ama çok mahcubum, öyle tembellikler peşinde geçirdim ki günlerimi...

Her neyse, bugün size uzun süredir hakkında yazmadığım renkli kozmetik ürünlerinden biriyle karşınızdayım. :)

NYC'nin allığıyla karşınızdayım bugün. Çok çok sevdiğim her gün kullandığım bu allığı anlat anlat bitiremem aslında.


Rengi çok çok açık bir gül kurusu rengi. Benim cilt tonum çok açık renk olduğu için allık seçmekte sürekli sıkıntı yaşayan bir insanım. Mağazada rengini beğendiğim allık benim suratımda hayallerimdeki gibi durmuyor maalesef. Belki fırçamda sorun vardır belki de çok bol kullanıyorumdur bilemiyorum tabi ki. Ama bu allık tam istediğim renk tonunda.


Rengi bir alt fotoğrafta tam olduğu gibi çıkmış. Günlük kullanımda rahatlıkla kullanabileceğiniz, asla ayarını fazla kaçıramayacağınız (isteseniz bile fazla kaçmıyor) bir renk.


Çok sevdiğim Bourjouis allığımın artık dibine geldiğim, neredeyse kutusunu aşındırdığımı fark edince tenime uygun bir allık arayışına düştüm. O zamandan beri 2-3 farklı allık aldım ama hiç biri istediğim gibi günlük makyajıma uyan tonlar olmadı. (Diğer allıkların yazıları da gelecek.)


Allığın swatchı böyle. Bir sefer parmağımı sürdüğümde bu kadar renk vermesiyle pigmentasyonunu başarılı buldum. Gün içerisinde 5-6 saate kadar dayanıyor. Günün sonunda epey bir uçmuş oluyor. 

Peki hiç mi kötü yönü yok? Birincisi, çok tozutuyor. Pasaklı bir hal aldı iki kullanımda maalesef :/
İkincisi, ambalajı maalesef çok kalitesiz. Açıp kaparken çok zorlanıyorum ve her an kırılacakmış gibi geliyor.

İşte böyle. Peki ben bu ürünü nereden aldım? 
Ürün Watsonslarda bulunuyor. Yanlış hatırlamıyorsam 9 tl gibi bir fiyata aldım. Gördüğünüz gibi inanılmaz uygun bir fiyatı var. Ambalajın kalitesizliğini fiyatın düşüklüğüyle kapatıyor adeta.

Bir de pembe tonlarda bir allık istiyorum ama açık renk tenim nedeniyle yüzümde çok patlamasından korkuyorum. Sizin önerebileceğiniz allıklar hangileri?

Sevgiler.

e- posta: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon

4 yorum:

  1. Allıkların aşırı pigmentli olmamasını seviyorum. Böylelikle eli bol olan ben gibiler kat kat uygulayarak istediğimiz rengi alabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. İstediğim zaman bir kaç kat sürüp yoğun kullanabileyim. Bazen de hafif bir renk elde edebileyim istiyorum ben daha çok.

      Sil
  2. NYC nin bu allığını ben de seviyorum, hafif güzel bir allık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) günlük kullanım için ideal

      Sil